ინსტრუქციები ჩვენი სერვისების გადახდის შესახებ.
თქვენი საწყისი გადახდისა და დეპოზიტის განხორციელების შემდეგ, ჩვენ გირჩევთ დააყენოთ განმეორებადი გადახდები (როგორიცაა მუდმივი დავალება), რათა არასოდეს გამოტოვოთ გადახდა ან დაგვიანებული გადახდის საკომისიო. დამატებითი ინსტრუქციები მე-2 ნაწილში ქვემოთ.
ჩვენ არ ვიღებთ ნაღდი ანგარიშსწორებას - თუნდაც მცირე საცალო შესყიდვებისთვის.
1. დეპოზიტები და პირველი ქირავნობის გადახდა
ანაბარი და პირველი თვის ქირავნობის გადასახადები ჩვენთვის სავალდებულოა თქვენი ჯავშნის შესასრულებლად. 24 საათის განმავლობაში გადახდის შეუსრულებლობამ შეიძლება გამოიწვიოს თქვენი ჯავშნის შეჩერება ან გაუქმება. თუ თქვენ გაგიჭირდათ გადახდა, გთხოვთ, დაუყოვნებლივ შეგვატყობინოთ, რათა დაგეხმაროთ და შევაჩეროთ თქვენი ჯავშანი.
გადაადგილება დაუშვებელია, თუ ჩვენ მიერ არ არის მიღებული დეპოზიტი და ქირავნობის პირველი თვე. ბოლო წუთების დაჯავშნებისთვის, ჩვენ გირჩევთ გამოიყენოთ წინასწარი გადახდის მეთოდი, რომელიც მყისიერად ჩამოვა, რათა თავიდან აიცილოთ შეფერხება ჩამოსვლისას.
შენიშვნა: ჩვენ არ ვიღებთ ნაღდი ანგარიშსწორებას. თუ გსურთ ნაღდი ანგარიშსწორება, გთხოვთ, გამოიყენოთ ქვემოთ მოცემული ინსტრუქციები PayBox-ით გადახდების განსახორციელებლად.
საბანკო გადარიცხვა
პირდაპირი საბანკო გადარიცხვები შეიძლება განხორციელდეს ჩვენს ქართულ ანგარიშებზე.
მნიშვნელოვანია:
თქვენ უნდა მიუთითეთ ინვოისის ნომერი და ერთეულის კოდი (თქვენი ერთეულის უნიკალური კოდი, რომელიც მდებარეობს თქვენი ჯავშნის ელფოსტაზე) აღწერილობის ველში, ასე რომ, ჩვენ შეგვიძლია დარწმუნებული ვიყოთ, რომ შეესაბამება თქვენს გადახდას.
ქართული ბანკები
საქართველოს ბანკი (BoG)
შპს StoreSafe
GE76BG0000000602638714
ბანკის კოდი (BIC): BAGAGE22
თიბისი
შპს StoreSafe
GE83TB7885536080100012
ბანკის კოდი (BIC): TBCBGE22
სხვა ქართული ბანკები
გთხოვთ, გამოაგზავნოთ ფული ერთ-ერთ ზემოაღნიშნულ ანგარიშზე. ბანკთაშორისი გზავნილების გაგზავნა ყოველთვის არ არის მყისიერი. ბოლო წუთების დაჯავშნისთვის, თუ ფული ჩვენთან არ მოვიდა, ჩვენ უნდა ვნახოთ გადახდის ქვითარი, რათა გავაგრძელოთ გადასვლის პროცესი.
Wise & International Transfer Services
ყველა გადარიცხვა უნდა გაიგზავნოს რომელიმეზე ზემოაღნიშნული ანგარიშები (BoG ან TBC).
გთხოვთ, ნუ ცდილობთ Wise to Wise-ს გადარიცხვის გაგზავნას, რადგან ის აბრუნდება ან დაიკარგება ინტერნეტის გაურკვევლობაში. ჩვენ ვერ მივიღებთ ფულს ონლაინ სერვისებზე, როგორიცაა Venmo, Paypal და ა.შ. გთხოვთ გადაიხადოთ მხოლოდ ჩვენს საბანკო ანგარიშებზე.
დასახელება: შპს StoreSafe
ფოსტა: info@storesafe.ge
მისამართი: საქართველო, თბილისი, ვასო გოძიაშვილის 24. 0159
გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ მსგავსი გადარიცხვები ჩვენს ქართულ ანგარიშებზე ჩასვლას შეიძლება დასჭირდეს 1 ან მეტი სამუშაო დღის განმავლობაში. ბოლო წუთს ჯავშნებისთვის, რეკომენდებულია ბარათით ან პეიბოქსით გადახდა, თუ გადარიცხვა არ ჩამოვა თქვენი გადასვლის დრომდე.
ყველა გადასახადი უნდა იყოს ჩამოსული ჩვენთან ლარში. გადარიცხვებთან ან ვალუტის კონვერტაციასთან დაკავშირებული ნებისმიერი საკომისიო უნდა გადაიხადოთ თქვენ მიერ. ნებისმიერი ბანკის სავალუტო საკომისიო, რომელიც წარმოიშვა ჩვენ მიერ ამ მეთოდის გამოყენების გამო, დაგერიცხებათ თქვენ, კლიენტი.
საერთაშორისო ბანკები
გადარიცხვა შეიძლება გაიგზავნოს რომელიმე ზემოთ ჩამოთვლილ ანგარიშზე (BoG ან TBC). და გამოიყენეთ ბანკის კოდი და ზემოთ ჩამოთვლილი სხვა ინფორმაცია.
საერთაშორისო გადარიცხვები აგურის და ნაღმტყორცნების ბანკებიდან შეიძლება დაგეკისროს საკომისიო. მაგალითად, Swift-ის საკომისიო ხშირად შეიძლება იყოს $15 აშშ დოლარი ან მეტი. გთხოვთ, შეამოწმოთ თქვენს ბანკთან პოტენციური მოსაკრებლების შესახებ.
გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ მსგავსი გადარიცხვები ჩვენს ქართულ ანგარიშებზე ჩასვლას შეიძლება დასჭირდეს 1 ან მეტი სამუშაო დღის განმავლობაში. ბოლო წუთს ჯავშნებისთვის, რეკომენდებულია ბარათით ან პეიბოქსით გადახდა, თუ გადარიცხვა არ ჩამოვა თქვენი გადასვლის დრომდე.
ყველა გადასახადი უნდა იყოს ჩამოსული ჩვენთან ლარში. გადარიცხვებთან ან ვალუტის კონვერტაციასთან დაკავშირებული ნებისმიერი საკომისიო უნდა გადაიხადოთ თქვენ მიერ. ნებისმიერი ბანკის სავალუტო საკომისიო, რომელიც წარმოიშვა ჩვენ მიერ ამ მეთოდის გამოყენების გამო, დაგერიცხებათ თქვენ, კლიენტი.
PayBox
ფულის გაგზავნა შეგიძლიათ რომელიმე ზემოთ ჩამოთვლილ საქართველოს საბანკო ანგარიშზე (BoG/TBC) პირდაპირ მათი PayBox აპარატებიდან, რომლებიც მდებარეობს თბილისის გარშემო. მიჰყევით ეკრანზე მითითებებს საბანკო ანგარიშზე ფულის გაგზავნისთვის. გადარიცხვის განსახორციელებლად, ჩვეულებრივ, შეგიძლიათ ფულის ჩასმა PayBox-ში. შესაძლოა დაგჭირდეთ sms კოდის მიღება გადარიცხვის დასასრულებლად.
დამატებითი ინსტრუქციები მალე.
საკრედიტო/სადებეტო ბარათი (პირადად)
ჩვენ შეგვიძლია მივიღოთ გადახდები პირდაპირ ბარათით ჩვენს ოფისში, შენახვის ობიექტში, სადაც მდებარეობს თქვენი დანადგარი. იმისათვის, რომ დარწმუნდეთ, რომ თქვენი ჯავშანი არ გაუქმდება, გთხოვთ ეწვიოთ ოფისს დაჯავშნიდან 24 საათის განმავლობაში, რათა განხორციელდეს საწყისი გადახდა.
ბოლო წუთების დაჯავშნებისთვის (24 საათზე ნაკლები შეტყობინება), სადაც მიხვალთ ერთდროულად გადასახდელად და გადასასვლელად, გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი ჯავშნის დამუშავებისას შესაძლოა გადაადგილება იყოს მცირე დაგვიანებით. ამ მიზეზით, რეკომენდირებულია წინასწარ გადახდა გადაადგილებამდე, ერთ-ერთი სხვა მეთოდის გამოყენებით.
საკრედიტო/სადებეტო ბარათი (ონლაინ)
ონლაინ ბარათით გადახდა მალე მოვა!
2. ყოველთვიური განმეორებითი ქირავნობის გადახდა
რეკომენდირებულია გადახდების ავტომატიზაცია, რათა არ გამოტოვოთ ყოველთვიური გადახდის ვადები და თავიდან აიცილოთ დაგვიანებული გადახდის საკომისიო.
საბანკო გადარიცხვა - დააყენეთ ავტომატური გადარიცხვა
გადახდების საბანკო დეტალები ჩამოთვლილია ზემოთ.
საქართველოს ბანკი
მობილური ბანკის აპლიკაციაში გადადით:
My Spaces (ქვედა მენიუს ხატულა) -> ავტომატური სერვისები -> ავტომატური გადარიცხვები
მიჰყევით ინსტრუქციას ჩვენი საბანკო ანგარიშის დასამატებლად, ყოველთვიური გადახდის სიხშირისა და თანხის დასამატებლად და დააყენეთ თარიღი, რომ განმეორდეს ყოველი თვის იმავე დღეს, როგორც თქვენი თავდაპირველი გადასვლის თარიღი.
თიბისი
მობილური ბანკის აპლიკაციაში გადადით:
გადარიცხვები (ქვედა მენიუს ხატულა) -> გადადით ქვემოთ "ჩემი შეკვეთები" -> ავტომატური გადარიცხვები -> მუდმივი შეკვეთები -> ღილაკი "+" და "გადარიცხვა სხვაზე"
მიჰყევით ინსტრუქციას ჩვენი საბანკო ანგარიშის დასამატებლად, ყოველთვიური გადახდის სიხშირისა და თანხის დასამატებლად და დააყენეთ თარიღი, რომ განმეორდეს ყოველი თვის იმავე დღეს, როგორც თქვენი თავდაპირველი გადასვლის თარიღი.
სხვა ბანკები / საერთაშორისო ბანკები
სხვა ბანკებიდან ავტომატური გადარიცხვის/მუდმივი დავალების შესახებ ინფორმაციისთვის გთხოვთ დაუკავშირდეთ თქვენს ბანკს. ან გადაიხადეთ ხელით ყოველთვიური ვადის გასვლამდე.
PayBox
შეგიძლიათ გადაიხადოთ ნაღდი ანგარიშსწორებით ან ადგილობრივი საბანკო გადარიცხვით ნებისმიერ PayBox-ში. მიჰყევით ინსტრუქციას PayBox განყოფილებაში ზემოთ თითოეული გადახდისთვის.
ეს არ შეიძლება იყოს ავტომატიზირებული, ასე რომ თქვენ მოგიწევთ გადახდა PayBox-ში ყოველთვიურად ხელით, გადახდის თარიღამდე.
საკრედიტო/სადებეტო ბარათი
თქვენ შეგიძლიათ მოხვიდეთ ჩვენს ოფისში, რომ გადაფურცლეთ თქვენი ბარათი და გადაიხადოთ ყოველთვიურად ხელით, ვადის გასვლამდე. თქვენი მოხერხებულობისთვის, შეიძლება დაგჭირდეთ ჩვენთან წლიური ან კვარტალური ბილინგის მოწყობა, რათა შეამციროთ გადახდების განსახორციელებლად საჭირო ვიზიტები.
მუდმივი დავალების შექმნა (საბანკო გადარიცხვა), როგორც ზემოთ იყო ახსნილი, ჩვეულებრივ უფრო ადვილი ვარიანტია, ვიდრე ხელით ბარათით გადახდა.
ვიმედოვნებთ, რომ მომავალში შევთავაზებთ განმეორებით ონლაინ ბარათით გადახდებს.