მომსახურებას ახორციელებს შპს StoreSafe, საქართველოში.
ბოლოს განახლდა 2025 წლის 11 თებერვალი.
პირობების შეჯამება: გადახდები, გაუქმებები და თანხის დაბრუნება
ეს დოკუმენტი აჯამებს გადახდის, გაუქმებისა და თანხის დაბრუნების აუცილებელ პირობებს. იხილეთ ხელმოწერილი ხელშეკრულება სრული სახელშეკრულებო პირობებისთვის, რადგან პირობები შეიძლება განსხვავდებოდეს ერთეულის ზომაზე, დაჯავშნის ხანგრძლივობაზე, დაწყების თარიღზე, სარეკლამო შეთავაზებებზე და სხვა ფაქტორებზე. მხოლოდ ხელმოწერილი ხელშეკრულება იურიდიულად სავალდებულოა. გთხოვთ მიმართოთ თქვენს პირადი შეთანხმება დაფაზე.
დაგვიკავშირდით თუ გაქვთ შეკითხვები.
დახმარება თქვენი ერთეულის / დაჯავშნაში
იხილეთ ინფორმაცია გატანის პროცესისა და სხვა პროცესების შესახებ, როგორიცაა ინვოისების განახლება და ა.შ. აქ ჩვენი დახმარების გვერდზე
თუ თქვენ უკვე ხართ მომხმარებელი, თქვენ ასევე შეგიძლიათ იპოვოთ დამატებითი ინფორმაცია, ინვოისები და თქვენი პერსონალური მონაცემების განახლების, დამატებითი ერთეულების დაჯავშნის და მრავალი სხვა ვარიანტები, შესვლა თქვენი მომხმარებლის დაფაზე. თქვენი დაფის/ანგარიშის დეტალები გაიგზავნა ელექტრონული ფოსტით, როდესაც პირველად დარეგისტრირდით.
1. ფასები და გადახდები
ფასები
- ფასები ნაჩვენებია დაჯავშნის პროცესში.
- თუ ფასები შეიცვლება, ჩვენ შეგატყობინებთ და დავადასტურებთ საბოლოო ფასს დატენვის წინ.
საწყისი გადახდა და დეპოზიტი
- უნდა გადაიხადოთ პირველი თვის გადახდა (ან მომსახურების სრული პერიოდი ერთ თვეზე ნაკლები ჯავშნებისთვის) და ნებისმიერი საჭირო დეპოზიტი გადასვლის თარიღამდე.
- თქვენი ჯავშანი შეიძლება გაუქმდეს, თუ გადახდა არ მიიღება:
- 24 საათი დაჯავშნა (ან ნაკლები იმავე დღეს/შემდეგ დღეს გადაადგილებისთვის).
- დაუყოვნებლივ დაგვიკავშირდით, თუ დაგვიანებით ან გადახდის პრობლემა გაქვთ.
გადახდის ინსტრუქციები
- ინსტრუქციები შედის თქვენი ჯავშნის დადასტურების ელფოსტაში ან ინვოისში.
ყოველთვიური გადასახადები
- ყოველთვიური გადასახადები გადასახდელია:
- თქვენი ყოველთვიური განახლების თარიღამდე (ჩვეულებრივ იგივეა, რაც თქვენი თავდაპირველი გადასვლის თარიღი).
- გადახდები უნდა იქნას მიღებული განახლების თარიღამდე, რათა თავიდან იქნას აცილებული სერვისის შეფერხება.
- დაგვიანებული გადახდები (მიღებულია 5 დღეზე მეტი ვადის გასვლის შემდეგ):
- ეკისრება დაგვიანებით გადახდის საკომისიო და დღიური პროცენტი.
- შეიძლება გამოიწვიოს ერთეულის დროებითი დალუქვა გადახდის დასრულებამდე, ყველა საკომისიოს და დავალიანების ჩათვლით.
- გადაუხდელობის გაგრძელება:
- შეიძლება გამოიწვიოს დამატებითი გადასახადი, შენახული ნივთების განკარგვა და ხელშეკრულების შეწყვეტა.
გასვლის შეტყობინება
- თუ შეთანხმებულ თარიღზე ადრე გადახვალთ, ან თქვენი ყოველთვიური განახლების თარიღზე, შეგვატყობინეთ მეტი 7 დღე წინასწარ, დამატებითი გადასახადების თავიდან ასაცილებლად.
2. უსაფრთხოების დეპოზიტები
ანაბრის დაბრუნება
- ანაბრის დაბრუნება ხდება შემდეგზე:
- წარმატებული გადაადგილება: ყველა ელემენტი ამოღებულია, განყოფილება არის სუფთა და დაუზიანებელი, და ბალანსი მოწესრიგებულია. საჭიროების შემთხვევაში, დასუფთავების ან რემონტის საფასური გამოიქვითება.
- ან წინასწარი გაუქმება:
- გადასვლამდე 14 დღით ადრე.
- <14 დღით ადრე გადასვლამდე, მაგრამ დაჯავშნის დასრულებიდან 24 საათის განმავლობაში.
- ბოლო წუთის ჯავშნებისთვის დაჯავშნის დასრულებიდან 2 საათის განმავლობაში (შესვლა <48 საათი).
სხვა პირობები
- დეპოზიტების გამოყენება არ შეიძლება მომსახურების საბოლოო პერიოდისთვის („გასული თვე“).
- თანხის დაბრუნება მუშავდება ფარგლებში 7 სამუშაო დღე დამტკიცების შემდეგ და დაასრულა მხოლოდ საბანკო გადარიცხვა. საერთაშორისო გადარიცხვებს/ვალუტებს შეიძლება დაეკისროს საკომისიო.
3. გაუქმების პოლიტიკა
კლიენტების გაუქმება
- კლიენტებს შეუძლიათ გააუქმონ მომსახურების ხელშეკრულებები ნებისმიერ დროს, ხელშეკრულების პირობების გათვალისწინებით.
- ხელშეკრულების შეწყვეტამდე ნივთები სრულად უნდა იყოს გათავისუფლებული განყოფილებიდან.
გაფრთხილების პერიოდი
- შეგვატყობინეთ მეტი ვიდრე 7 დღე გასვლის თარიღამდე.
- შეტყობინების წარუმატებლობამ შეიძლება გამოიწვიოს ჯარიმები, მათ შორის ა სწრაფი გასვლის საფასური 100 ლარი.
4. თანხის დაბრუნების უფლება
მომსახურების საფასურის და უსაფრთხოების დეპოზიტების დაბრუნება ექვემდებარება სხვადასხვა წესებს. ზოგიერთ შემთხვევაში შეიძლება მოქმედებდეს ადმინისტრაციული გადასახადი (იხ. განყოფილება „ადმინისტრაციული მოსაკრებლები“).
მომსახურების საფასურის დაბრუნება
ყოველდღიური და ყოველკვირეული დაჯავშნა:
- სრული ანაზღაურება გაუქმების შემთხვევაში დაჯავშნიდან 2 საათის განმავლობაში და გადასვლამდე.
ყოველთვიური ჯავშნები:
- გაუქმების შემთხვევაში თანხის სრული დაბრუნება (დეპოზიტის ჩათვლით). დაჯავშნიდან 24 საათის განმავლობაში და გადასვლამდე.
- განხორციელებული გაუქმებისთვის დაჯავშნიდან 24 საათზე მეტი ხნის განმავლობაში, თანხის დაბრუნება დამოკიდებულია:
- მოწოდებული შეტყობინება (შენახვის პერიოდის დაწყებამდე 14 დღეზე მეტია).
- შემთხვევის შეფასება.
- ადმინისტრაციული მოსაკრებლების შესაძლო გამოქვითვა.
გარანტიის დეპოზიტების დაბრუნება
ანაბრის დაბრუნება შესაძლებელია შემდეგი პირობებით:
- გადაადგილების შემდეგ:
- ყველა ელემენტი ამოღებულია ერთეულიდან.
- განყოფილება არის სუფთა და დაუზიანებელი.
- თანხის დაბრუნების დამუშავებას შეიძლება დასჭირდეს 7 სამუშაო დღე.
- თუ საჭიროა რემონტი ან გაწმენდა, ღირებულება ჩამოიჭრება დეპოზიტიდან და თანხის დაბრუნება შეიძლება გადაიდოს.
- თუ გაუქმება წინასწარ:
- > 14 დღით ადრე გადასვლამდე: დეპოზიტის სრული დაბრუნება.
- <14 დღით ადრე გადასვლამდე:
- სრული ანაზღაურება გაუქმების შემთხვევაში დაჯავშნიდან 24 საათის განმავლობაში.
- სრული ანაზღაურება გაუქმების შემთხვევაში დაჯავშნიდან 2 საათის განმავლობაში დაგეგმილი გადაადგილებისთვის 48 საათის განმავლობაში.
- პირველი თვის მომსახურების საფასური ასევე დაბრუნდება სრულად ან ნაწილობრივ იმისდა მიხედვით, თუ:
- ნებისმიერი ადმინისტრატორის ან სხვა გადასახადი გაწეულია ჩვენ მიერ.
- გაუქმება აკმაყოფილებს ზემოაღნიშნულ პირობებს.
მნიშვნელოვანი შენიშვნები:
- დეპოზიტები არ შეიძლება გამოყენებულ იქნას მომსახურების ბოლო თვის გადახდაზე.
- თუ პირობები არ არის დაცული, დეპოზიტი შეიძლება იყოს ნაწილობრივ ან სრულად ჩამორთმეული.
- თანხის დაბრუნება ხდება მხოლოდ საბანკო გადარიცხვა.
- საერთაშორისო ანგარიშებზე თანხის დაბრუნება შესაძლებელია უმეტეს ქვეყნებში, მაგრამ ვალუტის გადაცვლის ან გადარიცხვის საკომისიო გამოიქვითება.
- დეპოზიტების დაბრუნება შეუძლებელია საკრედიტო/სადებეტო ბარათზე ან ნაღდი ანგარიშსწორებით.
5. გადაუხდელობა
საწყისი გადახდები
- გადაადგილება დაუშვებელია მანამ, სანამ არ განხორციელდება ანაბარი და პირველი სერვისის გადახდა.
- ბოლო წუთების დაჯავშნისთვის (<24 საათით ადრე გადასვლამდე), საჭიროა წინასწარი გადახდა, რათა უზრუნველყოფილი იყოს განყოფილების მომზადებისთვის.
- თუ გადახდა არ მიიღება ვადაში 24 საათი, დაჯავშნა შეიძლება გაუქმდეს. დაგვიკავშირდით გადახდის დაგვიანების შესახებ.
გვიან ყოველთვიური გადახდები
- შეხსენებები:
- გაგზავნილი ვადამდე 7 დღით ადრე.
- მეორე შეხსენება გაგზავნილია დანიშნულ თარიღზე.
- ჯარიმები:
- გადახდები >5 დღის დაგვიანებით გამოიწვევს დაგვიანებულ გადასახადს, პროცენტს და ერთეულის დალუქვას.
- 30 დღეზე მეტი დაგვიანებით გადახდებმა შეიძლება გამოიწვიოს:
- შენახული ნივთების განადგურება.
- დეპოზიტის ჩამორთმევა.
- განკარგვის დამატებითი საფასური.
- საკოლექციო სააგენტო
6. ხელშეკრულების შეწყვეტა შპს StoreSafe-ის მიერ
კლიენტის მიერ დარღვევის გარეშე
- 30 დღით იქნება გაფრთხილებული.
- ნებისმიერი გამოუყენებელი/დასახდელი მომსახურების საფასური დაბრუნდება.
- თუ 30 დღეზე ნაკლები დროა გაფრთხილებული, გასვლის ვადები განიხილება თითოეულ შემთხვევაში.
კლიენტის მიერ დარღვევით
- ხელშეკრულების დარღვევა (მათ შორის, გადაუხდელობა):
- ნივთები შეიძლება დაიკარგოს, თუ გადახდა ან საკითხები არ მოგვარდება ხელშეკრულებაში მითითებულ ვადებში.
- კლიენტებს ეცნობებათ დარღვევის შესახებ და მიეცემათ დრო ნაშთების დასარეგულირებლად და შენახული ნივთების ამოსაღებად.
- უკანონო ან სახიფათო გამოყენება და ა.შ.:
- ნივთების დაუყოვნებელი შეწყვეტა და ამოღება შეიძლება მოხდეს, თუ შესანახი ერთეული გამოიყენება უკანონოდ ან გარკვეული პირობების დარღვევით (მაგ., სახიფათო მასალები).
7. დაგვიკავშირდით
დახმარებისთვის ან დაზუსტებისთვის, პირდაპირ დაუკავშირდით ჩვენს მომხმარებელთა მომსახურების ჯგუფს.