სერვისებს მართავს შპს StoreSafe, საქართველოს ქვეყანაში, შემდგომში მოხსენიებული, როგორც "კომპანია". პირები, რომლებიც ეწევიან კომპანიის მომსახურებებს, შემდგომში მოიხსენიებენ როგორც "კლიენტს".
ბოლოს განახლდა 2024 წლის 5 აგვისტო. ეს პოლიტიკა სავალდებულოა ყველა შეძენილი სერვისისთვის, რომლისთვისაც შესყიდვა განხორციელდა ამ თარიღზე ან მის შემდეგ.
ფასები და გადახდები
ფასები ნაჩვენებია თქვენი სერვისის არჩევის დროს და გადახდისას. თუ ფასები რაიმე მიზეზით შეიცვალა, ჩვენ შეგატყობინებთ, სანამ სხვადასხვა თანხებს დაგირიცხავთ და დავადასტურებთ საბოლოო ფასს.
კლიენტის გაუქმების პოლიტიკა
კლიენტებს უფლება აქვთ ნებისმიერ დროს გააუქმონ კონტრაქტები. ამოქმედდება ნებისმიერი შესაბამისი ჯარიმა, კლიენტსა და კომპანიას შორის დადებული კონკრეტული ხელშეკრულების შესაბამისად. კლიენტებს მოეთხოვებათ სრულად გაათავისუფლონ შენახული ნივთები გაუქმების დასრულებამდე, ან ხელშეკრულებით შეთანხმებულ ვადებში ან გაუქმების დროს. წინააღმდეგ შემთხვევაში შენახული ნივთები შეიძლება დაიკარგოს.
თანხის დაბრუნება
1. ზოგადი პოლიტიკა
- შპს StoreSafe-ში გვესმის, რომ გეგმები შეიძლება შეიცვალოს. ჩვენი გაუქმების და თანხის დაბრუნების პოლიტიკა შექმნილია ისე, რომ იყოს სამართლიანი და გამჭვირვალე, რაც უზრუნველყოფს გლუვ პროცესს ყველა ჩვენი კლიენტისთვის.
2. გაუქმების მოთხოვნები
- შეტყობინება: გაუქმების ყველა მოთხოვნა უნდა იყოს წარდგენილი წერილობითი ელ. ფოსტით ან ჩვენი ონლაინ გაუქმების სისტემის მეშვეობით ონლაინ დაფაზე, რომელიც ხელმისაწვდომია ჩვენს ვებსაიტზე.
- გაფრთხილების პერიოდი: ჩვენ გვჭირდება მინიმუმ 14 დღით ადრე გაფრთხილება გასვლის დაგეგმილ თარიღამდე. 14 დღეზე ნაკლები შეტყობინებით მიღებულ გაუქმებამ შეიძლება გამოიწვიოს დამატებითი გადასახადი.
3. თანხის დაბრუნების უფლება
- ყოველდღიური გაქირავება: თუ გააუქმებთ ჯავშნის განთავსებიდან 1 საათში და ნივთების შენახვამდე, მაშინ, როგორც წესი, შესაძლებელია თანხის სრული დაბრუნება.
- ყოველკვირეული და ყოველთვიური გაქირავება: თუ გააუქმებთ ჯავშნის განთავსებიდან 4 საათის განმავლობაში და ნივთების შენახვამდე, მაშინ, როგორც წესი, შესაძლებელია თანხის სრული დაბრუნება. იმ შემთხვევისთვის, როდესაც ჯავშანი გაუქმებულია დაჯავშნიდან 4 საათზე მეტი ხნის შემდეგ, და შეტყობინების გაგზავნა ხდება შენახვის პერიოდის დაწყებამდე 14 დღით ადრე, მაშინ თანხის დაბრუნება განიხილება თითოეულ შემთხვევაში.
- წინასწარ გადახდილი გრძელვადიანი გაქირავება: წინასწარ გადახდილი გაქირავებისთვის (3 თვე ან მეტი), თანხის დაბრუნება პროპორციული იქნება ქირავნობის პერიოდის გამოუყენებელი ნაწილის მიხედვით, 10% ადმინისტრაციული გადასახადის გამოკლებით. გაფრთხილების ვადა კვლავ მოქმედებს 14 დღის განმავლობაში.
4. ადმინისტრაციული მოსაკრებლები
- სტანდარტული გაუქმებები: სტანდარტული ადმინისტრაციული გადასახადი 50 ლარამდე, გაუქმებული ჯავშნის ჯამური ღირებულებიდან გამომდინარე, დამუშავდება ყველა გაუქმებაზე დამუშავების ხარჯების დასაფარად.
- დაგვიანებული გაუქმებები: 14 დღეზე ნაკლები შეტყობინებით განხორციელებული გაუქმების შემთხვევაში დამატებითი საკომისიო იქნება.
5. თანხის დაბრუნების დამუშავება
- თანხის დაბრუნება განხორციელდება 7 სამუშაო დღის განმავლობაში გაუქმების მოთხოვნის დამტკიცების დღიდან.
- ანაზღაურება გაიცემა გადახდის ორიგინალური მეთოდით, უმეტეს შემთხვევაში. საკრედიტო ბარათით განხორციელებული გადახდებისთვის, გთხოვთ, დაუთმოთ დამატებით 3-5 სამუშაო დღე, რათა თანხის დაბრუნება თქვენს ამონაწერში გამოჩნდეს.
6. გამონაკლისები
- სპეციალური აქციები: სპეციალური სარეკლამო ტარიფების ან შეთავაზებების მიხედვით დაჯავშნილ ერთეულებს შეიძლება დაექვემდებაროს გაუქმების და თანხის დაბრუნების სხვადასხვა პირობები. გთხოვთ, გაეცნოთ აქციის კონკრეტულ პირობებს.
- ფორსმაჟორი: გაუთვალისწინებელი გარემოებების შემთხვევაში, როგორიცაა ბუნებრივი კატასტროფები, მთავრობის ქმედებები ან სხვა საგანგებო სიტუაციები, ჩვენ შეგვიძლია შემოგთავაზოთ ალტერნატიული ვარიანტები ან მოვარგოთ პოლიტიკა ჩვენი შეხედულებისამებრ.
7. დამატებითი მოსაზრებები
- ერთეულის მდგომარეობა: თანხის დაბრუნების უფლების მისაღებად, შენახვის განყოფილება უნდა იყოს დაცლილი, სუფთა და დაზიანებისგან. დასუფთავების ან რემონტისთვის გაწეული ნებისმიერი ხარჯი გამოიქვითება ანაზღაურებიდან.
- დარჩენილი ნაშთები: ნებისმიერი გადახდილი საკომისიო ან გადასახადი უნდა გადაირიცხოს თანხის დაბრუნების გაცემამდე.
8. დაგვიკავშირდით
- ნებისმიერი კითხვის ან დახმარებისთვის გაუქმებასთან და თანხის დაბრუნებასთან დაკავშირებით, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ ჩვენს კლიენტთა მომსახურების ჯგუფს.
კომპანიის მიერ გაუქმება
კომპანია იტოვებს უფლებას ნებისმიერ დროს გააუქმოს თქვენი კონტრაქტი.
თუ მიზეზი არ არის კლიენტის მიერ ხელშეკრულების დარღვევით, მაშინ განხორციელდება ყველა თანხის სრული დაბრუნება გამოუყენებელი შენახვის დროისთვის. ამ თანხის მიღმა დამატებითი ანაზღაურება, რომელიც გამიზნულია მომსახურების შეწყვეტის უხერხულობის დასაფარად, განიხილება თითოეულ შემთხვევაში.
თუ კომპანია გააუქმებს თქვენს დაჯავშნას კლიენტის ხელშეკრულების დარღვევის გამო (მათ შორის, მაგრამ არ შემოიფარგლება გადაუხდელობით), შენახული ნივთები შეიძლება დაკარგულ იქნას. ჩვენ შეგატყობინებთ ხელშეკრულების დარღვევის შესახებ და გექნებათ დრო, რომ ამოიღოთ შენახული ნივთები, თქვენს კონტრაქტში დადგენილ ვადებში.